tisdag 27 maj 2014

Borta bra men trädgården väntar.


Hemma igen efter en vecka i Spanien.
Jag brukar nog få lite hemlängtan när jag är borta,
men inte den här gången det gick otroligt fort.
 
 
 
Här lite bilder fån Mallorca.
 


                                       Tycker nog mest om det här gamla genuina Mallorca.

Hemma igen, och på med trädgårdskläderna,
 för det händer mycket på en vecka när man varit borta.
 
 
 
 
 
Syns en annandag.
 


1 kommentar: