onsdag 29 februari 2012

VÅR KÄNSLA

 I dag har vi haft en liten förfest för Sandra som fyller 20år i morgon.
Då Daniela och Leif kom och grattade. Kaffe och smårgåstårta. Våren har även varit här på besök både inne och ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar