Nu har jag köpt min Magnolia.
Ja, ja den är inte stor,men den blir nog större med tiden.
I lördags var min kusin Anne-lie, Patricia och hennes lilla
tös Iris här på fika. Då fick jag denna fina blomma.
Inez nya favvo plats. Ljusmys på fredags kvällen.
Ha en trevlig helg.
Änglar visst finns dom.
I lördags var min kusin Anne-lie, Patricia och hennes lilla
tös Iris här på fika. Då fick jag denna fina blomma.
Inez nya favvo plats. Ljusmys på fredags kvällen.
(hatthyllan)
Änglar visst finns dom.






inez!!!!!!!!!!! <3
SvaraRadera