tisdag 15 maj 2012

Hej svejs!

Hej svejs!
Helgen böjade med ett styrkepass att bära ett antal fönster som vi köpt.
 Upp till bevis om träningen har gett nån efekt. (Och jag klara det.)
Tore satt in altan dörren på lördagen, kalas bra. 





Jag klippt gräset för första gången den här våren.
Söndagen var vi på midag hos min mor. Min syster var också där.
I dag innan jobbet bokat resa till Gotland. Ska dit och hämta hem Jimmy. 
Han har inget boende under sommaren, så är det när man bor i student boende.

Härliga Visby

Detta började jag skriva i måndags. Det var ingen rolig dag. Min  sambo Tore, vart uppsagd från sitt jobb.
Det kan ju också bidraga till något bra för honom, men oron finns ju att han ska gå arbetslös hur
 länge som helst. Han är ju inte ensam om att bli och vara arbetslös.

I dag jobb.Sen i kväll och tränat  dubbel pass, pamp och spinning.Det känns i kroppen just nu.






Häggen blommar.Det går bara för fort, och var är solen?

Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar