tisdag 8 maj 2012

Min nya Kamera

I går var det min lediga måndag, det innebar en resa till Örebro. Jag har haft tankarna länge på att köpa mig en kamera och nu slog jag till. Nu är det bara till att lära sig det hela också. ut och fota.


                                 Sen råkade jag titta in i en sko affär och då var det klippt.


Älskar allt som är prickigt.



1 kommentar:

  1. wow! en sån kamera vill jag också ha! skorna var inte fy skam de heller!!

    SvaraRadera