fredag 25 maj 2012

Sommar

Sommar

Jag har märkt att ju äldre man blir ju mer älskar man den här års tiden.Vill bara att allt ska stanna upp.
Det går alldelens för fort. Vitsippor och Hägg har redan blommat över.     suck.....




Den här veckan har vi i min fam klarat av en jobbig sak som vi måste gå igenom i bland. Sandra min dotter som har Epilepsi har varit på EEG undersökning. Undersökningen i sig är det inga problem med, men vi måste ha en vak natt innan undersökningen så hon somnar under undersökningen.Och det är väldigt kämpigt att hålla sig vaken på morgon sidan. Klockan sniglar sig fram.
Men nu är den natten avklarad och hon somnade och klarade alla tester. Hon får stå ut med mycket.


Dagen tillbringat med att måla pall kragar, ränsat ogräs, lagat mat och sedan till mitt jobb. Just nu är det knappast ingen som vill komma och bada, när man kan ligga på stranden.


Så här tomt var det här.


Kändes nog skönare att ligga vid stranden.

Här kommer även några bilder från Ekmansdalen i Karlskoga, så fint där.



Trevlig Pingst.

1 kommentar:

  1. fina bilder, marianne! gick fotokursen bra? :D skönt att det gick bra för sandra, hälsa henne en kram från mig!

    SvaraRadera