Det är en härlig tid, men man har ju så mycket man ska göra. Blommor ska planteras, rabatter ska rensas, växthuset ska tvättas, frön ska planteras, sen ska man hinna att sitta i solen och bli brun också, och så vill man ha en god paj till fikat.Ja det är härligt med vår. Men i dag hann jag i alla fall att rensa och byta vatten i dammen.
Fick inte i gång fontänen men hoppas på att få i gång den i morgon.
Mina tomat plantor har fått komma ut och luftat sig.




din trädgård är den finaste jag vet!
SvaraRadera