Home made by Maja
torsdag 28 juni 2012
Midsommar
Midsommar helgen är över.Och vardagen är här igen.Varit till Töreboda med vår husvagn.Från torsdag till lördag. Vädret helt ok. Sandra och jag till och med badade i polen.
Men i början av veckan regnade det och var 10 grader.
Fy och tvi.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar