fredag 1 juni 2012

Migrän

Migrän

Vem har kommit på det.Vaknade med det i morse, inte kul. Det har man nog fått för sina synder.
Så den fredagen vart inte så rolig. Men det går ju över.


Men Inez har haft en kompis i sängen mest hela dagen.

Men i morgon blir en ny dag, förhoppnings vis utan
Migrän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar