Vem har kommit på det.Vaknade med det i morse, inte kul. Det har man nog fått för sina synder.
Så den fredagen vart inte så rolig. Men det går ju över.
Men Inez har haft en kompis i sängen mest hela dagen.
Men i morgon blir en ny dag, förhoppnings vis utan
Migrän.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar