söndag 22 juli 2012

Inte den flitigaste


                   Nu har 2 veckor av semestern gått.Och vädret har mest bestått av regn.
                                    Jag vet att jag inte är den flitigaste att skriva här.


                           Har varit lite kreativ och gjutit i betong som jag har velat länge.
                                                  Min syster och Johanna var med.



 
Johanna och Ann-Marie




Här är ett av alstren.

Har varit ute med husvagnen i några dagar.Motala och Vadstena



Motala


Vadstena
Där fanns också en Antikhandel med många olika gamla saker.




Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar