Nu har jag äntligen lyckats plita i hopp mormors rutorna som ska bli en kudde.
Mönstret taget ur boken
Inred Lantligt på ditt eget sätt.
Får så många idéer på saker när man sitter och läser alla roliga bloggar. Vad många kreativa tjejer det finns.
Men nu har jag varit på jobbet 14 dagar i rad, så tiden som jag är hemma går åt till att hinna det vanliga sysslorna, plus lite träning.
Här kommer en bild på en cykelsadel som jag vill göra.
Jag lånade den från nätet. Ta det som en komplimang du som
har virkat den här.
Hittade även den här roliga grinden och staketet.
Men den kan nog inte jag göra.
I helgen haft hand om syrans hund Kito.
Hej hopp allaglada.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar