Jobbat helgen igen. Nu har våra bad och tränings gäster hittat in, efter sommaren. Då går arbets dagen lite fortare. I lördags var vi på min systerdotters första utställning. Det hade gått bra för henne, många gäster hade hon haft under dagen, och fått sålt två tavlor + affischer. KUL, KUL. Var även till några andra utställare. http://johannamariasorensen.blogspot.se/
Sen var det måndag igen.Då var det ledig dag, och jag hetsar upp mig som vanligt över allt man vill gör när man har en ledig dag. Efter som jag vill prestera så mycket när man är ledig var det nog bra att gå på föreläsningen som jag var på i dag. Det handlade om stress, Mindfulness. Föreläs erskan hette Titti Holmer.
Hon har även skrivit en bok.
http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=advanced&author=Titti%20Holmer&fromproduct=true&gclid=CNWem62H47ICFUZ6cAodWQIA1w
Efteråt var min syster och jag och tog en fika på smakbiten.
Så i kväll blev det ingen spinning, det blev fika i stället.Det är inte så dumt det heller.
Här kommer några bilder på mina tofflor som jag virkat och sytt
den senaste veckan.
Mönstret fick jag från www.greitzan.blogspot.se
och dessa ur Tildas hus.
Nu kan vintern komma fötterna behöver jag inte frysa om i allafall.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar