lördag 19 januari 2013

Loppis

Ledig lördag och loppis runda.

Det blev en lampa till hallen.


En Ballerina och en ljuslyckta eller sockerskål
 kan man nog ha den till också.


 

Sedan vart det en promenad i det vackra vinter vädret.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar