Home made by Maja
lördag 19 januari 2013
Loppis
Ledig lördag och loppis runda.
Det blev en lampa till hallen.
En Ballerina och en ljuslyckta eller sockerskål
kan man nog ha den till också.
Sedan vart det en promenad i det vackra vinter vädret.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar