Söndag och nu snöar det lite igen, nu längtar man verkligen till våren.
Tore sålt sin Pontiac idag.
Farväl till ner kabbade turer i sommar natten.
Från bilar till Änglar
här kommer några bilder på några av minna Änglar som jag gjort.
Jul Ängel
Trädgårdsängel och Badängel
Liten kanin.
Åter kommer med mer Änglar någon annan dag.
Hej svejs!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar