Sista veckan på semestern.
Var mest hemma denna sommar.
En dag på Ullared, 3 dagar i Grebbestad.
Och lite utflykter blev det.
Jimmy var också hemma i 14 dagar i från Norrland.
I dag har Sandra och jag varit till Örebro.
Men med min vanliga otur var de slut, så jag fick beställa en. Hade tänkt att bygga en men det är mycket som ej blir av på semestern, 5 veckor går så fort.
Hej svejs!
Hej svejs!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar