lördag 11 januari 2014

Jul klapparna

I dag har jag invigt en av mina julklappar En köksmaskin
OBH Nordica, som jag fick av Tore i julklapp.
 Ingen dålig klapp.
Han kanske vill ha mer hembakat.



Och dessa tofflor fick jag av Sandra.






I går gjorde jag ett av mina nyårs löften.
Sandra och jag var till Sannabadets Relax.
 Och tillbringade några timmar. Ska försöka göra mer saker och inte bara vara hemma och feja.
 
 Till sist

Livet handlar inte om att vänta tills ovädret går över
utan det handlar om att lära sig dansa i regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar