Ja i dag var det dags för Käkkirurgen steg två. Inplantat operation.
Ja min tjej för verkligen pinas.
Men när den här tanden sitter på sin plats då tror jag att allt är klart.
Så den här lilla skruven satt dom dit idag.
Senare på dagen till staden och shoppat lite.
Vår dojor.
Den här lilla höna virkade jag härom dagen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar