Nu är det semester. Så hej då! badhuset.
Ja på några veckor i alla fall.
Får se vad semestern har att erbjuda i år.
Vi har började med att hjälpa farmor med en flytt. Ts syster och man är också här och hjälper till.
Nu har T gjort klart grinden.
Så nu pryder en Smidesgrind hålet i häcken,
i stället för en trasig trädgrind.
Det vart betydligt bättre.
I dag varit en väldig varm dag. Dock inte så mycket sol.
Jag var på stranden en stund på förmiddagen,
men gav upp när det mest var soldis.
Och i kväll trottsade jag värmen och körde ett cykel pass.
Gissa om man vart svett .
| Här är min ros som jag köpte förra året. Den blommar nu. Honungsros. |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar