onsdag 30 juli 2014

Skåne

Ja en tripp med våran nya bil och husvagnen till Skåne, har det blivit.
För få dagar för att hinna utforska Skåne men vi fick nosa lite granna i alla fall.
 Första stopp var en natt i Jönköping. Andra natten vart i Simrishamn på en parkering.
 Sen åkte vi vidare till Kivik, där det var mycket mysigt. Där tillbringade vi en dag vid havet.


På vägen hem en natt i Västervik. Otrolig stor Camping. (För stor i min smak.)
 Och nu hemma igen. Nu har sonen varit hemma en vecka.
Och åkte åter hem idag. Sommaren bara rusar på.
 
I går fick jag tillbringa en härlig sommarkväll på hästryggen.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar