onsdag 3 september 2014

nytt husdjur?

I dag när jag var ute och skulle plocka upp äpplen, tyckte jag att det rörde sig i vattnet i min lilla damm. Trodde att det var en groda som vanligt, men det var två ormar. Sen hittade vi en till.
Har det blivit nya orm hotellet här?


Vet inte om grodorna är bättre?
 

 
Jag tror att jag föredrar Inez.
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar