lördag 4 oktober 2014

Dax för husvagnen att sova

Ja i dag åkte husvagnen in för vinterförvaring. Och varje år säger vi, att till våren ska vi nog sälja den.
Men när man gör sina små turer kan jag tycka att det är mysigt med husvagn.
Men tre dagar på ett år är inte mycket.
Annars pysslat och krattat i trädgården. Och plockat av de sista tomaterna.



 Ja nu är det bara mörker och kyla som väntas, så det känns kul att man  i allafall ska till  Ullared och shoppa nästa helg. Även om det bara är för en dag.


Ja det var i fredags morse som jag satte i hopp den här bilden, det är därför det står godmorgon.
Men nu är det godkväll och god natt.


                                   Och slutligen lite bilder på min ständiga följeslagare, INEZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar