I lördags var vi ut med jobbet och käkade. Varit många som slutat, gått i pension, bytt jobb, börjat plugga. Så det blev lite avtackning.
Ja det är bara jag som sitter säkert. Ja jag menar att jag lyckas aldrig med något annat. Dagar blir till veckor och veckor till år. Men det är skönt att ha ett jobb att gå till. Och jag kan inte säga att jag vantrivs heller.
Ja det vart en trivsam kväll även om maten inte var den bästa. I dag har jag varit och handlat upp ett av minna presentkort som jag fick när jag fyllde. Det är svårt att bestämma sig när man får välja. Det finns så mycket fint.
www.vitarummet.se/ Nu har jag bara tre presentkort kvar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar