Jul, jul strålande jul.
Förra helgen var vi på julmarken i wadköping.
Den här helgen är det jobb, sen är det att pyssla här hemma mellan jobb passen.
I dag bakat saffrankaka och en slags pepparkakor.
Bilderna lånade från receptet.
Och de andra bilderna är mina egna usla mobil bilder.
och en bild från en annan vinter med snö.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar