Men resten av året kan ju bara bli bättre. får man hoppas.
Lite bilder från året som gått
Mycket snö på taket i början av året.
I april kom husvagnen ut.
Syrran hyrde en liten sommarstuga.
I maj var trädet vid mitt jobb över sollat av blommor .
I maj åker vi till Mallorca.
I juni fyller jag 50 år.
Juli Semester i Skåne
I september upp till Umeå.
Högakustenbron.
Det blev lite vinterväder till jul.
GOTT NYTT ÅR.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar