Har köpt ett par nya skidor. När mina gamla mer gick bakåt en framåt.
Så nu gäller det att köra när vi fått vinter.
Så i går innan jobbet tog jag en tur i skogen.
Man har ju skidspåret direkt vid knuten, så man har ju inget att skylla på.
I dag varit och kört ett pass TRX. As jobbigt och inte helt lätt
att vara kompis med banden man jobbar med.
If you want something you never had
you have to do something you´ve never done
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar