onsdag 18 mars 2015

Den som spar den har.

Ja min födelsedags present som jag fick när jag fyllde 50 har jag förbrukat i helgen. Var på spa med min syster. Yasuragi i Stockholm. Mycket härlig helg, trots att jag varit lite halv förkyld.  Första kvällen ute och käkat på en Grekisk restaurang. Sen låg vi kvar hos syrans grabb. 
Nästa dag träffat vi syrans andra son och hans fam på en fika. Sen efter många olika transport medel var vi framme på Hasseluddens spa.

Bildresultat för hasseludden spa      Bildresultat för hasseludden spa


                        http://www.yasuragi.se/?gclid=CLWHwpbKssQCFePPcgodjV4ADg



höll nere min förkylning med lite preparat.
 
Utsikt från T.s lägenhet.
Hemma igen och sen bröt förkylningen ut, så i dag hemma från jobbet.
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar