måndag 17 december 2012

Söndagsmys

Söndagsmys.

I går kväll var det då dax för jul med Ernst. Tycker som säkert så många andra kvinnor att det är ett
mysprogram.
Träning, dusch och glögg framför Ernst. Det är bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar