söndag 17 februari 2013

Söndag


Söndag och nu snöar det lite igen, nu längtar man verkligen  till våren.
 Tore sålt sin Pontiac idag.
Farväl till ner kabbade  turer i sommar natten.




 
Från bilar till Änglar 
här kommer några bilder på några av minna Änglar som jag gjort.


 
Jul Ängel
 
 
Trädgårdsängel och Badängel
 
 
Liten kanin. 
 
 
Åter kommer med mer Änglar någon annan dag.
 
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar