Man vet aldrig hur en dag kan sluta, det blev vi medvetna om lördags.
Vi var och ställde in husvagnen för vinterförvaring.
Sen skulle vi gå på höstmarknaden en tur. Men den förste vi fick reda på när vi kom dit var att farmor blivit hämtad med ambulans.
Så det vart att fara till akuten. Allt har gått bra som tur är, och i dag fick hon komma hem igen.
Men man får många tankar om hur det blir och är att vara gammal.
Man ska inte ta livet så förgivet som man gör.
Man ska tillvara på livet.
Så i söndags morse gick jag ut i skogen i höstsolen i stället för att ta tag i tvätten och tog kort på den fina höstmorgonen.
Ta hand om er.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar