Ja solen skiner och man får inspiration att städa bort lite löv och äpplen som ramlar ner.
Funderar varje höst på varför jag lägger så mycket tid och pengar, på mina blommor som så snabbt måste tas bort.
Ja kommer bara fram till att hösten kommer för fort.
Men nästa vår är det lika kul igen.
| mobilbilder |
Promenad till jobbet i går.
slut för i dag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar