torsdag 25 december 2014

Film kväll.


Nu har den stora dagen passerat som alla skrivit och talat om i flera månadader, och svich så var den dagen slut. Och kvar är bara en stor säck med julpapper. Ja julklappar fick man ju också.
Men man känner sig alltid lite tom, men  en dock skönt att man är på andra sidan.Ja jag fick årets jul klapp ett aktivitetsarmband.

Och i kväll blir det bio.




                                                                              



      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar