Home made by Maja
onsdag 29 februari 2012
VÅR KÄNSLA
I dag har vi haft en liten förfest för Sandra som fyller 20år i morgon.
Då Daniela och Leif kom och grattade. Kaffe och smårgåstårta. Våren har även varit här på besök både inne och ute.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar