Home made by Maja
onsdag 29 februari 2012
VÅR KÄNSLA
I dag har vi haft en liten förfest för Sandra som fyller 20år i morgon.
Då Daniela och Leif kom och grattade. Kaffe och smårgåstårta. Våren har även varit här på besök både inne och ute.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar