Home made by Maja
måndag 19 mars 2012
Fuxia och plantering av frön.
Hade en fin Fuxia i sommeras som jag drivit upp, hoppas dessa blir lika fina.
I helgen var jag en sväng på Loppis och gjorde några fynd.
Sen bar det av till blomster butiken. Köpte Fuxia sticklingar,
och frön. sen vart det att plantera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar