Home made by Maja
torsdag 15 mars 2012
Magnolia
Hej svejs
nu börjar man få vår känsla, har funderat flera år på att skaffa ett Mangolia träd
men i år tror jag att jag ska slå till. De är så vackra.
Här har man lite fika som man inte blir tjock av.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar