måndag 26 mars 2012

Ledig måndag.
Sandra och jag till Örebro.Var blandannat till favorit affären Entre.


Köpte 4 st sådana här fina skålar.

Den här fick jag bara nöja mig med att titta på. Man kan ju inte få allt man vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar