Home made by Maja
måndag 26 mars 2012
Ledig måndag.
Sandra och jag till Örebro.Var blandannat till favorit affären Entre.
Köpte 4 st sådana här fina skålar.
Den här fick jag bara nöja mig med att titta på. Man kan ju inte få allt man vill ha.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar