Min mor och syster var med. Tog en del kort. Men man märker när man tittar på korten att det är mycket man ska tänka på. Öva,öva.
Var en tur till Högklint 48 m över havet.
Så mysigt inne i Visby.
Domkyrkan s:ta Maria vid stora torget i Visby.
Har en förkärlek till Kyrkor,det är så mäktigt.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar