söndag 26 maj 2013

ALLA MAMMORS DAG

 
Det här blogginlägget handlar om det som säkert allas andras bloggar handlar om i dag.
MORSDAG.
Tore och jag tog med våra mammor till Tant grön i Vintrosa. Ett mycket mysigt utflykts mål.  
  www.tant-gron.nu/  Vi fikade tittade på alla fina blommor, och de söta små lammen i hagen intill.
 


 
 
Avslutade dagen med min present till mig själv Body balance.
Som alla andra söndagar, man tröttnar aldrig.
 
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar