Det här blogginlägget handlar om det som säkert allas andras bloggar handlar om i dag.
MORSDAG.
Tore och jag tog med våra mammor till Tant grön i Vintrosa. Ett mycket mysigt utflykts mål.
Avslutade dagen med min present till mig själv Body balance.
Som alla andra söndagar, man tröttnar aldrig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar