fredag 13 september 2013

Fredag


Fredagen den13. och klockan är 22.00 och dagen har gått bra ännu så länge.
Nej jag är inte skrockfull.
Har jobbat tre kvällar den här veckan så det känns som man bara har varit på jobbet.
Men nu är det som sakt fredag. Slutade veckan med ett pamppass och ett cykelpass. Det är skönt att avsluta veckan så.
När jag började träna trodde jag aldrig att jag skulle bli beroende av träning men det blir man. Men det tar mycket av sin lediga tid. 
Men min kropp har blivit mycket starkare mot vad den var förr.
Hade alltid ont i mitt högra ben och ryggen pga. mitt diskbråck. Vist jag känner av min kropp men inte som förr.
Men man är ju inte så ung längre heller.


 
Har nu gjort ett cykelskydd till min cykel så man får det varmt och skönt om lilla rumpan på sina cykelturer.
 
 
 
 
 
Trevlig helg .
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar