söndag 22 september 2013

Ny vägg

KÖKS RENOVE RING

Håller på att renovera lite i köket.
Det ska först bli nya väggar i en del av köket. Tore snickrar och jag målar.
Sandra är med och snickrar här på bilden.


Men nu är det jobbar helg igen så jag får måla när jag kommer hem.
 Promenerade till jobbet i lördags, och det var väldigt dimmigt på morgonen.
 


 Ja korten vart inte de bästa. (Taget med min mob.)
Och väldigt dimmigt som sakt.

En ny Tilda ängel klar.

 


 

Och här kommer slutligen lite kloka ord från

Dalai Lama
 
Oroa dig inte i onödan.
Löser det sig har oron varit lönlös.
 

 

God kväll.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar