Det var en ny upplevelse. Har skött hästar när jag var yngre, Men det var alltid unghästar så rida har jag nog
bara gjort ett fåtal ggr.
Och att tölta gjorde att jag har ett mysigt skavsår i häcken nu.
Här är gänget förutom jag som tog kortet.
Efteråt var vi hembjudna till min kusin, på mat.
I hennes fina växthus.
Alla mysiga hästarna, jag ska nog rida
lite oftare det var en mysig stund i höstsolen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar