Home made by Maja
onsdag 2 oktober 2013
Höst
Höst
Oj vad fina alla träd är ute nu.
Utan för våran tomt har vi många gamla Lönnträd.
Dom är väldigt fina och förmodligen väldigt gamla.
Och de skapar många, många löv...
Så snart är det bara att ta fram krattan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar