onsdag 23 oktober 2013

Onsdag

ONSDAG HELA DAN

För mig innebär onsdagar att klockan ringer 04.50 lite för tidigt men så är det. Jag jobbar morgonbad som det heter på vårat bad. Det är är några flitiga själar som kommer, frivilligt!

lite frukost


Ja mer folk en så här var det.
 Här hade alla flytt till sina jobb och sysslor.

Slutar redan vid 11.00 så man har ju hela dagen ledig.........


Ja, ja ledigt och ledigt. Handla, tvätta, laga mat  ja sådant som alla måste göra, ja alla kvinnor i alla fall? ja nu ska jag inte vara bitter.
 
 
Dagens mat bestod av broccoligratäng.
 

 
 




 
Och så var det kväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar