onsdag 2 oktober 2013

Höst

Höst

Oj vad fina alla träd är ute nu.
Utan för våran tomt har vi många gamla Lönnträd.
Dom är väldigt fina och förmodligen väldigt gamla.
 Och de skapar många, många löv...
Så snart är det bara att ta fram krattan.



 
 

                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar