Alla helgons dag
I dag står jobb på schemat. Sen mat hos Svärmor.
Hon har piggnat till igen efter hennes lilla sjukhusvistelse.
Så i dag ska hon bjuda på mat.
Sen blir det att åka till kyrkogården och tända ljus på pappas och mormors grav.
| Minnes lunden Saknar er |
Men livet är starkt.
En bild säger så mycket.
bilden taget från nätet fantastiska bilder.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar