lördag 2 november 2013

Alla helgons dag

Alla helgons dag



I dag står jobb på schemat. Sen mat hos Svärmor.
Hon har piggnat till igen efter hennes lilla sjukhusvistelse.
Så i dag ska hon bjuda på mat.
Sen blir det att åka till kyrkogården och tända ljus på pappas och mormors grav.



 
Minnes lunden



Saknar er
 
 
Men livet är starkt.
 
En bild säger så mycket.
 
bilden taget från nätet fantastiska bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar