Home made by Maja
onsdag 6 november 2013
Har jag hamnat fel?
Så kändes det verkligen i dag när jag var och tränade, när typ alla tjejer som var där var typ 18 år.
Och så jag som typ deras deras mormor.
Men skam den som ger sig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar