När Julafton varit känner jag mig som en påse som luften har gått ur.
Det känns bara så tomt och trist rent ut sakt. Jag har alltid blivit lite lätt deprimerad efter jul.Sen kommer Nyårs afton och det tycker jag är en aning vemodigt också, ett år har gått och ett nytt som man inte har en aning om hur det blir.
Förhoppningsvis bra.
I dag har sonen åkt hem så nu ser man nog inte honom fören till sommaren. Det är jobbigt att det är så långt mellan oss.
Men usch vad deppad jag låter.
Här kommer några bilder från sommaren som kanske kan pigga upp mig.
Efter regn kommer solsken.
Hej svejs!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar